Store Logo
  Hoofdpagina » Winkel » Vaak gestelde vragen Inloggen  | Registreren  |  Mijn Account  |  Inhoud Winkelwagen  |  Afrekenen   
Snel zoeken
 

Gebruik sleutelwoorden om het product te vinden.
Geavanceerd zoeken
Duikartikelen
Duikbrillen/Snorkels/Vinnen
Duikhorloges
Duikpakken
Handschoenen/Schoenen/Caps
Lood
Duikflessen
Droogpakken
Verwarmde onderkleding
Stabilizing Jackets
Ademautomaten
Duikcomputers
Duikinstrumenten
Duiklampen
Duikmessen
Duikboeken
Onderwater fotografie en video
Zuurstof analyser Nitrox
Technisch duiken
Freedive artikelen
Duik accessoires
Duiktassen/Duikkisten
PADI opleidings materialen
Set aanbiedingen
Zwemaccessoires
AED Defibrillator
Reddingsvesten
Promotie artikelen
Even iets heel anders
Padi Divemaster cursus
Recensies (552)
Pocket BCA-269
Perfecte kwalitet. Voor OMS artikelen kan het zijn dat je l ..
4 van 5 sterren!
Aanbiedingen
Cruise X-Strap
Cruise X-Strap
49.50EUR
45.00EUR
Fabrikanten
Wie is er online?
Er is momenteel 21189 klant online
Vaak gestelde vragen

Waarom betaal ik afhaalkosten in de winkel?

Wij rekenen 15 euro orderafhandelingskosten bij afhalen van uw internetbestelling in de winkel. Per saldo bent u 5 euro duurder uit dan een order die u met PostNL laat versturen. Onze internetactiviteiten worden geregeld vanuit een aparte businessunit. Door een minimum aan personeel en een maximum aan automatisering zijn wij in staat onze internetprijzen zo laag mogelijk te houden. U kunt niet van ons verwachten dat wij dezelfde service bieden in de winkel tegen dezelfde uitgeklede prijs als op internet. Een voorbeeld is bijvoorbeeld het uitgebreid pakken passen, een uitvoerige uitleg over ademautomaten en jackets enz enz. Deze ruimte zit niet in ons tarief berekend en vandaar de toeslag bij afhalen in de winkel.

Er zijn drie uitzonderingen waarbij de toeslag van 15 euro niet berekend wordt:

1) Als artikelen gelijk geprijst zijn op internet en in de winkel
2) U besluit uw aankoop op de site uit te breiden met een aantal artikelen in de winkel
3) Uw ophaal actie betreft oneerbieding gezegd een echte "Pay en Go" actie, kortom een minimum aan tijd was noodzakelijk om uw bestelling af te werken.

Mag ik artikelen omruilen als de maat niet goed is of het artikel niet naar wens is?

Jazeker, indien een artikel uit uw bestelling niet past, dan kunt u het artikel aan ons terugsturen met het verzoek een andere maat toe te sturen. Wij ruilen het artikel kostenloos voor u om. Onze omruil policy gaat uit van een fair use. Het is niet de bedoeling dat u diverse artikelen koopt en thuis eens kijkt welke u uitkomen om vervolgens alle overige artikelen te retourneren. Het thuiswinkel principe van de Wehkamp wordt als zodanig niet door ons gehanteerd. Indien u daar wel prijs op stelt is dat overigens ook geen probleem, maar rekenen wij 20 euro order handelingskosten indien de goederen retour komen. Zo komen wij toch tegemoet aan mensen die ver weg wonen, geen duikwinkel in de buurt hebben, maar toch uitgebreid

Als een artikel kapot is bij aankomst hoe moet ik dan handelen?

Uiteraard checkt Diveshop.nl elke artikel voordat het door onze expeditie wordt verstuurd. Het kan toch voorkomen dat een artikel bij aankomst bij u niet doet wat het zou moeten doen. Check daarom elk artikel dat u aankoopt op de goede werking direct bij het uitpakken. Mocht blijken dat uw artikel niet werkt, dan kunt u het artikel gratis aan ons terugsturen via ons antwoordnummer, welke opaanvraag beschikbaar wordt gesteld. Voorzie uw zending met een begeleidend schrijven en wij zorgen er voor, mits het artikel bij ons op voorraad is, dat u zo spoedig mogelijk een werkend artikel retour krijgt.

U verstuurt met PostNL, maar overdag ben ik niet thuis. Hoe los ik dat op?

Tijdens de afwerking van uw bestelling kunt u een alternatief afleveradres opgeven. Dit kan het adres zijn van uw werk of elk willekeurig ander adres waarvan u weet dat daar op de dag van aflevering iemand aanwezig is. Indien u uw pakket bij de buren wenst af te laten leveren, specificeert u in het alternatieve aflever adres het adres van de buren. Hieraan zitten geen kosten verbonden.

Wat als PostNL is langsgeweest en ik was niet thuis?

U ontvangt een briefje in de bus met daarop het verzendnummer.  Er worden maximaal twee afleverpogingen gedaan. Daarna kunt u het pakketje ophalen op de dichtsbijzijnde postkantoor of PostNL business point.

Wie is verantwoordelijk voor de verzending van de bestelling?

Ondanks dat diverse websites in de duikwereld aangeven dat deze verantwoordelijkheid bij uzelf ligt, windt Diveshop.nl daar geen doekjes om. Wij achten ons er verantwoordelijk voor dat de door u aangekochte goederen bij u worden afgeleverd. In het geval dat vaststaat dat uw pakket verloren is geraakt, zullen wij u nogmaals uw bestelling versturen. Het spreekt voor zich dat eerst onderzocht moet worden wat er gebeurd is alvorens wij tot versturen over zullen gaan.

laatst aangepast: 09/07/13

Ga verder
Check Prijs
Vul in het bovenstaande invoerveld je code in en druk op check om te kijken of je prijs hebt.
Talen
Dutch English French
Winkelwagen
0 voorwerpen
Informatie
Deze site
Onze winkels
Vaak gestelde vragen
Voorwaarden
Prijzen onderhoud en service
Porto- en handelingskosten
Prijzen buiten de EU
Betaalmogelijkheden Nederland
Betaalmogelijkheden Belgie
Betaalmogelijkheden Buitenland
RSS feed
Contact
Vertel een vriend


Vertel iemand die je kent over dit product.
Lees meer
Diveshop.nl sponsort Zeehonden opvang
Dushi
Vacature
Wat doet Safe Diving nog meer?

Powered by BPG Internet Solutions